poniedziałek, 19 listopada 2012

efekt trzech dni

„Wyjść poza granice swojego myślenia”
 

W dniach 19 – 21 listopada br. ceny pięciu pozycji będą oszałamiające!

Prawa sukcesu. Tom I i Tom II – 7,90 zł / 9,90 zł / 11,90 zł
Hipnotyczny Marketing – 9,90 zł / 14,90 zł / 19,90 zł
Sztuka wzbogacania się – 7,90 zł / 9,90 zł / 11,90 zł
Księga est – 7,90 zł / 9,90 zł / 11,90 zł
Sztuka zdobywania pieniędzy – 7,90 zł / 9,90 zł / 11,90 zł

Podane wyżej ceny są poukładane według ich wzrostu każdego kolejnego dnia. Pierwsza podana cena – to cena na poniedziałek, druga - na wtorek, trzecia - na środę. Ceny dotyczą zarówno wersji ebook, jak i audiobook MP3 (jeśli dla danej publikacji wersja audiobook MP3 jest dostępna).


Sądzisz, że chcę Cię przekonać do zakupów? Nie! Chcę przekonać Cię do działania.

Ofertę j.w. może już otrzymałeś/aś z innych źródeł. Okazja nie zawsze jest okazją. Wychwalane nie zawsze jest tak dobre jak o tym mówią i piszą.
Są ludzie, którzy namiętnie kupują książki i.... Na tym kończy się ich droga do sukcesu. Inspiracja - Motywacja mija szybko po ich przeczytaniu. Kupują więc kolejne i kolejne. Stają się znakomitymi klientami, dają zarobić. Wzbogacają innych nie robiąc nic dla siebie. Ale bywają też klienci, którzy zmieniają swoje życie pod wpływem takich książek, dlatego czuję się w obowiązku pokazania Tobie, że od dziś do środy ich ceny się zmieniają. A dziś można je nabyć najtaniej.

Jeżeli brać pod uwagę cenę, to owszem, może inspirować - do zakupu, bo przecież potrzebujesz inspiracji, szczególnie w formie motywacji, pobudzenia do działania, ale przede wszystkim wiary..... Jeżeli masz przekonanie, że nie potrafisz jest to prawdą i nie pomoże Ci żadna książka inspirująca czy motywująca. Bez wiary czytanie kończy się na słomianym ogniu, zapału który gaśnie wraz z zakończeniem czytania. Bo przecież..... „oni mogli, ale ja nie mogę bo: jestem za stary,  za młody, nie jestem taki mądry, brakuje mi wiedzy, pieniędzy, czasu, zdolności” – Czego jeszcze Ci brakuje? Cokolwiek byś nie powiedział  masz rację. Tak, to wszystko jest prawda. Twoja prawda dziś. Jutro ta Twoja prawda może być inna.

Wszystko, co mogą inni, możesz i Ty. Takie książki pomogą Ci wyjść poza granice swojego myślenia, byś mógł/mogła powiedzieć sobie, „Jeżeli oni mogli, mogę i ja.

Pytania są niesamowitym sposobem odnajdywania siebie. Był czas, kiedy mówiłam sobie... „Jeżeli oni mogli, to dlaczego nie ja?.”– Było to pytanie w formie twierdzenia, choć nie wiedziałam jeszcze „dlaczego nie ja?.” bo nie znałam swoich ograniczeń. Lecz właśnie to pytanie pomogło mi je odkryć, zrozumieć, że wszystko, co jest osiągalne dla innych, jest osiągalne i dla mnie. Wszystko, co może inny człowiek mogę i ja -   Bo niby dlaczego nie?

Podstawą wszelkich ograniczeń jest lęk. Potem niewiedza. A może lęk i niewiedza? Wraz z pokonaniem lęku sięgamy po wiedzę. Wiedza pozwala nam pokonać wszelkie ograniczające nas lęki. Nawet  nie tak. Nie musimy pokonywać (walczyć z nimi) swoich lęków. –Wiedza uwalnia nas od lęków.

Tak więc gdy chcesz zmienić swoją sytuację finansową potrzebna Ci wiedza finansowa. Książki z oferty promocyjnej – 3 dni, nie dają wiedzy uwalniającej od lęków, aczkolwiek pomagają nam je poznać i nazwać, dają wielki zastrzyk motywacji, zrozumienia i poznania siebie,  wskazówki pokierowania swoim życiem, poznania małych ludzi, którzy odkryli swoją wielkość. Wielkość, która drzemie i w Tobie.

ZAUWAŻ! – Główny temat tych pozycji, to pieniądze. Dwóch pozycji nie czytałam.
  1. Prawa Sukcesu
  2. Sztuka wzbogacania się
Nie kupuję tu książek dla siebie, kupuję je dla Ciebie. Kupuję autorów mi nieznanych. Mogę polecać autorów, których znam. Autorów, których nie znam, muszę poznać by wiedzieć, czy mogę polecać. Wiedząc, że Tobie potrzeba coś lepszego.....

Brak komentarzy: